✓ Versandkosten ab 4,90 €   ✓ Lieferung in 2-4 Werktagen (Paketversand)
Qvesarum Ikon

Kategorien

Produkte

Kategorien

Favoriten

Du har inga favoriter.

Du har inte besökt några produkter.

Du har inga listor.

Warenkorb

Es befinden sich keine Produkte im Warenkorb.

QVESARUM.DK: NY ONLINE BUTIK TIL BÆREDYGTIG BYGGERI OG TIDLØS INDRETNING.

Qvesarum, en af Sveriges førende virksomheder inden for ægte håndværk og design, lancerer en ny online butik i Danmark.

– Vi trodser krisen og tager et stort og længe ventet skridt ind på det danske markede, siger administrerende direktør Emil Lindeberg.

Siden Qvesarum lancerede sin svenske onlinebutik i 2017 har det digitale salg været stærkt. Nu bliver Danmark det første marked uden for Sverige, der har sin egen onlinebutik.

Webshoppen Qvesarum.dk blev lanceret 5. juni og stiller hele Qvesarum-serien til rådighed for danske forbrugere. Investeringen er det første skridt i en mere langsigtet ekspansionsplan, som inkluderer andre nordiske lande.

– Vi arbejder med traditionelle produkter og materialer, samtidigt arbejder vi kontinuerligt på at blive mere moderne og aktuelle i vores salgsmetoder, säger Emil Lindeberg.

I de sidste år har danske kunder vist en øget interesse for Qvesarums

selvfremstillede badeværelsesarmaturer, gulvmaterialer, haveprodukter og udendørs belysning. Før Corona Pandemiens udbrud besøgte mange danskere Qvesarums butikker i Slogstorp og Malmö, men da mange forbrugere nu er mere forsigtige, kræver det nye måder at møde kunden på.

– Vi var nødt til at handle hurtigt for at imødekomme den voksende interesse i Danmark, både fra nye kunder og dem, der ikke ønsker at rejse til Sverige under Corona, siger marketingchef Therése Malmqvist.

Efterhånden som forbrugeren generelt bliver mere opmærksom på, hvordan man bygger og leverer langsigtet kvalitet, er interessen for Qvesarums produkter steget. Siden virksomheden blev grundlagt i 2000 har de produceret byggematerialer og møbler i gammel stil og frem for alt i en kvalitet, der varer og passer i gamle huse såvel som i helt nye huse.

For mere information & billeder:

Marketing manager & pressekontakt

Therése Malmqvist

0413-500 347

Qvesarum designer, producerer og sælger bygge- og interiørprodukter af høj kvalitet, såsom badeværelsesindretning, badeværelsesporcelæn, flisegulve, udendørsbelysning, vinduer og haveprodukter. Alt fremstillet i solide naturlige materialer i klassisk stil som et resultat af ægte håndværk og faglig dygtighed.

alice_miljo04

Product pictures

Download high resolution pictures of our collection.

Emil_therese200612

Therese Malmqvist & Emil Linderberg